Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění marketingu v řízení sportovního klubu
Janošík, Viktor ; Skoumal,, Jiří (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového řízení vybraného golfového klubu – občanského sdružení. Jedná se o analýzu současného stavu využití marketingu v řízení golfového klubu a nalezení vhodných způsobů nápravných řešení v dané oblasti, která povedou k naplnění poslání klubu a zajistí rozvoj a fungování golfového klubu. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V první části jsou vymezeny cíle a metody práce. V druhé části se zmiňuji o teoretických poznatcích, které jsou základem pro další části práce. V třetí části se následně zaměřuji na analýzu sdružení a jeho okolí. V poslední části jsou uvedeny konkrétní návrhy marketingových činností klubu vedoucí k dosažení stanovených cílů.
Uplatnění marketingu v řízení podniků, zaměřených na poskytování služeb
Matochová, Jolana ; Bílek, Jaroslav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V mojí závěrečné práci jsem se rozhodla věnovat společnosti Veletrhy Brno, a. s., jejíž produkt, tedy veletrhy, zkoumám z pohledu marketingového nástroje. Provedla jsem srovnání s ostatními nástroji a analyzovala argumentaci společnosti u vystavovatelů. Realizovala jsem marketingový průzkum, v němž jsem zjišťovala vnímání veletrhů z pohledu vystavovatelů na veletrhu PRODÍTĚ 2011. Po sběru, analýze a zpracování všech informací jsem došla k závěrům a formulaci návrhů na změnu koncepce veletrhu a marketingové strategie, se kterou Vás seznámí právě moje absolventská práce.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Bičan, Jan ; Moravanský, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje návrhem marketingové strategie společnosti Wood cité, která se mimo jiné zabývá prodejem dřevařských výrobků. V teoretické části práce je popsáno marketingové řízení a prostředí. Praktická část práce se zaměřuje na konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.
Marketingová strategie pro společnost Chaudry&Goraya s.r.o.
Sedláková, Jitka ; Bárta, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na okruh problémů, které se týkají marketingové strategie. Teoretická část je věnována marketingu a pojmům s ním spojených. V další části je analyzován současný stav společnosti Chaudry&Goraya s. r. o. Diplomová práce se rovněž zabývá návrhem marketingové strategie. Práce obsahuje návrhy na zlepšení současné situace.
Marketingové řízení firmy
Vytlačil, Michal ; Suchánek, Jaromír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením firmy ve společnosti zaměřené na poskytování služeb. Práce se snaží podrobně analyzovat stávající situaci společnosti a marketingové procesy a nástroje, jež jsou ve firmě uplatňovány. Práce by měla přijít s návrhy na zlepšení současné situace společnosti především s výrazným akcentem na marketingové hledisko. Práce vychází z nastudovaných teoretických znalostí a podkladů získaných v participativní firmě.
Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy Red bull
Kobzová, Lucie ; Jandová, Jitka (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Má diplomová práce z oblasti marketingu je zaměřená na zlepšení marketingového řízení firmy Red Bull, která je předním výrobcem energetických nápojů na světě. Svou prací bych chtěla přispět ke zlepšení marketingového řízení firmy a navrhnout nový způsob komunikace, jak oslovit stávající konzumenty či nekonzumenty tohoto energetického nápoje. Výsledky této práce budou navrženy managementu firmy Red Bull k následnému uvedení do praxe.
Zhodnocení marketingového řízení a návrh na jeho zlepšení
Šustková, Jitka ; Pavelka, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti VÍNO SÝKORA, s. r. o. Zkoumá celkovou situaci na trhu s vínem, společnost samotnou, její silné a slabé stránky,příležitosti a hrozby a na základě těchto analýz navrhuje taková řešení marketingového řízení, která by přispěla k získání nových zákazníků a tím ke zvýšení obratu a zisku společnosti.
Marketingová strategie hotelu Luční bouda
Šaršonová, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro horský hotel Luční bouda. Zkoumá situaci na trhu ubytovacích služeb a navrhuje řešení pro zvýšení turistické atraktivity hotelu. Teoretická část se věnuje marketingu v cestovním ruchu a pojmům s ním spojených. V praktické části je provedena analýza obecného prostředí, konkurenčního prostředí, vnitřních faktorů, marketingového mixu, zákazníků a závěrečná SWOT analýza. Práce obsahuje návrhy na zlepšení poskytovaných služeb, které povedou ke zvýšení obsazenosti hotelu a v neposlední řadě ke kladnému hospodářskému výsledku.
Marketingový plán firmy Troma, spol. s r.o.
Petroš, Karel ; Pokorný,, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje marketingové plánování firmy Troma, spol. s r.o. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu a podstatné rysy toho, jak je marketing řízen v organizaci. V kapitolách popisujících marketingový plán jsou popsány jednotlivé typy analýz, návrh marketingové strategie a realizace v organizaci. V praktické části je použito teoretického základu k popisu současného marketingového plánování ve firmě Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu. Cílem bakalářské práce je analýza současného marketingového plánování a řízení firmy Troma, spol. s r.o. a návrh optimálního marketingového plánu.
Marketingová taktika a její uplatnění v řízení základní umělecké školy
Bémová, Alena ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou uplatnění marketingové taktiky, tedy formou marketingového mixu v řízení školy. Vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingu. Marketingová taktika využívá prvky marketingového mixu a tyto prvky pomáhají manažerům organizací při sestavování nabídky tak, aby nabídka zákazníky oslovila a uspokojila jejich potřeby. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu marketingového řízení se zaměřením na prvky marketingového mixu vybrané základní umělecké školy navrhnout doporučení k inovacím a zejména prostřednictvím nástrojů marketingové komunikace zlepšit komunikační toky ve vztahu ke stávajícím i potenciálním klientům školy a tím navýšit atraktivitu a konkurenceschopnost školy. Předmětem výzkumné části práce je analýza současného stavu z pohledu jednotlivých prvků marketingového mixu. Podrobněji také prozkoumává úroveň marketingové komunikace jakožto významného komunikačního a prezentačního prvku školy. Pro výzkumnou část byly využity dvě metody. První metodou je dotazníkové šetření, jehož cílovou skupinou jsou rodiče dětí navštěvujících vybranou základní uměleckou školu. Soustředí se na hodnocení prvků marketingového mixu a vede k hodnocení skutečného stavu a k návrhům na zlepšení. Druhou metodou je analýza webových stránek náhodně vybraných...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.